01 | Pierwszy wpis

Cześć wszystkim! 


Być może niektórzy kojarzą mnie z bloga na pingerze ( na który również zapraszam http://oldraven.pinger.pl/ ) , jeśli jednak jesteście tu pierwszy raz, to może napiszę kilka słów o mnie i o tym, co znajdziecie na tym blogu!

Jestem Julia, mieszkam w małej miejscowości na podkarpaciu. W wolnych chwilach rysuję, fotografuję, szyję, uczę się języka japońskiego oraz tańczę. 

Lalki towarzyszą mi od blisko sześciu lat, cała moja przygoda zaczęła się od Monster High, potem doszły pullip i nie tylko. Miałam dość długą przerwę, przez co wiele lalek sprzedałam, na obecną chwilę mieszka u mnie jeden isul, ooakowa monsterka, jedna bratzillaz i novi stars (chociaż muszę się Wam przyznać, że przez uzależnienie od wypadów do sh ta kolekcja może dramatycznie wzrastać ;p )

Na tym blogu znajdziecie zdjęcia (nie tylko lalkowe), z pewnością pojawi się trochę szycia, drutów, czy miniaturek które robię. Mam nadzieję że zostaniecie tu na dłużej! 

                                (Na koniec kilka zdjęć, żeby wpis nie był tak pusty)






Trzymajcie się, do napisania!

Komentarze

  1. Witam krajankę z Podkarpacia! :) Pozdrawiam ciepło! Bardzo jestem ciekawa Twojej lalkowej twórczości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się często dodawać posty dotyczące lalkowej twórczości :P Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że Isul pojawi się w kolejnej odsłonie, bo teaser'y są ciekawe. Przejrzałam wishlistę, mnie też marzy się Tiphona i Alice du Jardin, ale mint version. Ja niestety nie mam żadnej lalki z rodziny Pullip, mam nadzieję, że kiedyś to się zmnieni. Gratuluję założenia nowego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Myślę, że mint version jest równie warta uwagi
      i obie są równie śliczne :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty