dolly update~



               


Cześć!

Co u Was?
Dzisiejszy wpis poświęcony jest nowej laleczce którą kupiłam niedawno na olx. Jest to lalka Bratz Kidz Jade. Bardzo spodobały mi się te laleczki, są mniejsze niż bratz. Stwierdziłam że chciałabym taką jedną czy dwie dla siebie.

Kupiłam ją na olx za 15zł+przesyłka. Kupując nie byłam pewna który to model, ale po warkoczykach,spódniczce i makijażu to jest ten:



Przyszła do mnie z bluzką, spódniczką, majtkami xd i torebką. Wymaga spa ;p



Spódniczkę i bluzkę musiałam zszyć w niektórych miejscach.
O ile na bluzce nie widać różnicy na górze spódnicy widać bo szyłam ją ręcznie. Kolor nitki też jest trochę inny więc chyba będę ją jeszcze poprawiała. Poza tym  planuję jej uszyć jeszcze inne ubranka ;p

Włosy umyłam, zrobiłam od nowa warkoczyki, niestety nie takie same bo tamte to były jakby skręcone pasma włosów. Nie jestem pewna jak je zrobić ponownie ;p widać te firmowe skręty na 2 zdjęciu.

Podczas mycia dookoła ust pojawiło się pomarańczowe przebawienie (zdjęcie 3)
Nałożyłam na nie benzacne i udało się je wyczyścić. Niestety trochę farby zeszło z ust...myślę czy by je tak zostawić czy kiedyś odmalować. 

Mini sesja:










Zamówiłam niedawno jeszcze lalkę winx od mattel, florę enchantix. Jak przyjdzie pokażę ją wam przed i po spa.

Poza tym kupiłam na https://shop.yulihobby.pl/ materiał i włosy na lalki szmaciane. Jeszcze muszę zaopatrzyć się w farby do tkanin i jakiś pędzelek, oraz wypełnienie i spróbuję szyć lalki handmade.

Włosy są naprawdę dobrej jakości, miękkie, fajne byłyby też do wigów :D Gorąco je polecam!



 

Na dzisiaj to tyle z lalkowego update'u.

Do napisania <3

Komentarze

  1. Cześć, super, że wrzuciłaś link do strony gdzie kupowałaś włosy, właśnie szukam czegoś na wig'a dla swojej lalki, a nie chce mi się czekać na przesyłkę z ali :p pozdrawiam XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie się nieletnią zaopiekowałaś!
    strasznie je lubię i z uwagi na te oczyska
    na swój inkowy użytek nazywam je kosmitkami -
    lala ma farta, że zachowała butki - wiem coś
    o tym, bo mam całe pudełeczko butków od bratz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flory jestem niezmiernie ciekawa
    włoski wyglądają baaardzo fajnie
    ale to koncept własnoręcznie lal
    szmacianych rozpala mój umysł :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty