Hej hej!

Co u Was?

Dawno mnie tutaj nie było...ale to nie znaczy  że nie udzielam się lalkowo! Wręcz przeciwnie:p

Zapraszam was na mojego instagrama którego prowadzę od dość niedawna -> 

https://www.instagram.com/invites/contact/?i=x8hm5s63wq4f&utm_content=j8r5pmn


Dzisiaj taki zdjęciowy misz-masz z ostatnich tygodni c:

Na początek,pullip Hatsune Miku która do mnie dotarła. Włosy miała naprawdę skołtunione. Oj dlugo zajęło doprowadzenie ich do 'w miarę' porządku.

Tutaj po pierwszych próbach czesania...na zdjęciu nie wyglądają aż tak źle ale na żywo nie da się ich rozczesac. Z góry na dół się placzą i są jak sianko. Stockowy wig Miku jest  naprawdę trudny do ogarnięcia...



A tutaj nocne zdjęcia na szybko. Wig myty szamponem, odżywka, maska do włosów, czesanie, wrząek... podcięłam go i powycinałam koltuny więc nie jest już tak gęsty. Używałam też na całości prostownicy, na szczęście wszystko przeżył...




Na razie jest tymczasowy, póki nie kupię czegoś podobnego :p
Niżej dwie próby robienia handmade wigów. Oba klejone klejem magic 

1. Włosy ze sklepu yulihobby


2. Doczepki z chińczyka!


Drugi jakościowo jest trochę gorszy i się świeci wiadomo ale wygląda całkiem fajnie :p 

~~~


Ostatnio przybyło mi aż cztery lalki winx od mattel. Niżej pierwsza którą kupilam, Flora Glam Magic Enchantix.  Niestety swoje miala tylko buty i kolczyki...cięzko ją skompletowac, wszystkie lalki enchantix ciezko dostac :c 

Po dwóch miesiącach u mnie jednak się z nią pożegnam, ktoś bylby zainteresowany? Zamienię się na inną winx lub sprzedam za 30 zl plus 14 przesyłki :p dodam do tego parę dodatków od innych winx i bratz.

Tutaj link do oferty ->

https://www.olx.pl/oferta/lalka-winx-enchantix-flora-mattel-CID767-IDHjgRJ.html



Kolejna lalka to Stella z serii Flutter Magic. 



Z dwóch poniżej cieszę się najbardziej. Stella Glam Magic Enchantix niekompletna głównie potrzebna jej jest bluzka żeby nie świeciła tak golizną:p

Oraz niebieska Bloom. Butki pożyczone od Flory z 1 zdjęcia.





Marzy mi się skompletować wszystkie laleczki z tej serii. Niestety niektóre są sprzedawane na ebay za krocie... (pierwsza i druga z lewej są najdrozsze)

Warto przeglądać olx i aukcje zagraniczne oraz grupy na fb, na olx kupilam Bloom za 50 złotych a Stelle za 70 więc  jezeli jestescie zainteresowani i nie mozecie ich znalezc nie poddawajcie się :D



Zdjęcie pożyczone z 
 https://aminoapps.com/c/winx-club/amp/blog/glam-magic-enchantix-collection/QKzl_axwuXuebNnXreB225X4e6P7ZgGZWJ5



Na dzisiaj to tyle c: 
Do napisania!~


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty