02 | Leo

Cześć!
Co u Was słychać?

Na początku chciałabym bardzo podziękować wszystkim za miłe komentarze na forum oraz pod poprzednim postem! Postaram się wrzucać co jakiś czas zdjęcia isulka i mam nadzieję że przyszłe wpisy się wam spodobają ♡ 


Wracając do posta...

Został jeszcze miesiąc wakacji... Jak pewnie większość z Was, w ciągu roku nie miałam czasu praktycznie na nic a wszystko kręciło się w okół spraw związanych ze szkołą... nauka, egzaminy, różne wydarzenia w których braliśmy udział razem z moją grupą... i tak w kółko.
Ale jak tylko zaczęły się wakacje wróciłam do działania ;p
W lipcu wróciłam do szycia, zaczęłam też robić peruki z włóczki akrylowej według tutorialu Mozekyto (https://www.youtube.com/watch?v=ujBResPEork)
Pierwsza nie wyszła do końca jak chciałam, do drugiej zabrakło mi kilku pasemek, mam też w planach zrobić jeszcze kilka. Na dniach wybieram się do miasta, przy okazji kupię kilka włóczek i wrzucę wam zdjęcia już gotowych.

Dzisiaj natomiast chciałam pokazać wam kilka zdjęć które zrobiłam Leo. Niektóre z nich dodałam już wcześniej na pingerze, niektóre wrzucam dopiero po raz pierwszy. Na początku stwierdziłam że jest ich trochę za dużo, żeby je tam wrzucać i też nie wszystkie mi się jednakowo podobały. Ale po oglądnięciu raz jeszcze stwierdziłam że wrzucę je tutaj w całości. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, być może to wina blogspota :c

                                 













I na koniec bardzo fotogeniczna roślinka z pepco!

Także to chyba tyle na dziś, mam nadzieję że jakoś wytrwaliście do końca ;p
 Do napisania ♡ 

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia. A Leo bardzo uroczy na tych zdjęciach. :) Rzadko jakiś Pullip (jeśli to nie ta firma to wybacz nie znam się na dyńkogłowych) zwróci moją uwagę na siebie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty